#CUAK

hai :) ouh , macam nak gugur jantung aku pagi tadi . nak tau kenape ? ouhmyyy , aku dengan TWIN aku kene bagi SPEECH dekat depan tapak perhimpunan la kan skarang ? SHITT !! sangat memalukan weih ~ aku tunduk jee tyme ade kat depan tuh . sikit pon aku tak pandang depan . haha , malu la . well , aku kan pemalu ? erkk -.- pemalu kerh ? ahha ~ pemalu la jugak :)

mulut TWIN aku ni pon masin jugakkan ? hee , dye doakan pagi ni HUJAN and memang termakbul . tapi , hujannye oukul 3.00 pagi . bukan pukul 7.00 pagi . ngek toll ! tape lah , reda je la ~

fuhh , selamad KB tarak datang . maybe sebab hujan kot . entah la . hope giloss dye tak demam :'/ lupekan . ermm , kalau dye datang , urghhh , lagi la aku bertambah malu ! THANKS GOD .

jap . aku nak lari tajuk la . nak tau tak , tadi ustazah tak datang . happy tu happy la jugak sebab tayah belaja . tapi , yang membuatkan aku sakit hati , ishh !!! buad penad jee aku buad bendealah tuh , aku sanggup stay up sampai pukul satu lebih tetengok ustazah takde -.- haiyoo , macam sengal !!! jap . aku tak marah kat ustazah tuh sebab dye tak datang tapi sebab aku tak cukup tido !!! haha , nyesal gile tak tido tyme PSK tadi . cikgu takde . so , tido je lah ~ tak salah pon kan ? hee :) klah . aku dah penat typing . kbye SAYANG ♥ muah :*